Sistem kvaliteta ISO 9001-2008

Bago doo je uveo i sertifikovao standard ISO 9001-2008 sistem menadžmenta kvaliteta.

ISO 9001 je međunarodni standard koji sadrži zahteve za sistem upravljanja kvalitetom u poslovnoj organizaciji koje organizacija mora ispuniti da bi uskladila svoje poslovanje sa međunarodno priznatim normama.

Sistem kvaliteta je upravljački sistem kojim se dovodi do ostvarenja postavljenih ciljeva u pogledu kvaliteta poslovanja i pružanja usluga. Ovaj sistem čine organizaciona struktura, odgovornost subjekata u organizaciji, procesi i resursi potrebni za upravljanje sistemom.

ISO 9001 precizira osnovne zahteve za sistem upravljanja kvalitetom koje organizacija mora da ispuni kako bi pokazala svoju sposobnost da svoje proizvode dosledno proizvodi (koji uključuju usluge), čime povećavaju zadovoljstvo korisnika i ispunjavaju važeću zakonsku regulativu

Prednosti implementacije ISO 9001:2008 standarda:

  • sticanje i/ili učvršćivanje poslovnog poverenja kod poznatih i što je još važnije potencijalnih klijenata,
  • poboljšanje poslovne sposobnosti i produktivnosti,
  • usmerenost na ostvarivanje poslovnih ciljeva i očekivanja klijenata,
  • postizanje i održavanje stabilnog nivoa kvaliteta proizvoda/usluga radi zadovoljavanja zahteva i izraženih potreba klijenata,
  • povećanje zadovoljstva klijenata,
  • pružanje uverenja da je željeni nivo kvaliteta postignut i da se održava,
  • stvaranje mogućnosti za osvajanje novih tržišta i uvećanje udela na postojećem tržištu,
  • dobijanje sertifikata ISO 9001 od strane akreditovanog sertifikacionog tela,
  • mogućnost učestvovanja i nadmetanja na tenderima.


brendovi